zondag 29 maart 2015

29 maart 2015

Een sportief weekend staat op de agenda ..
Na een knallende voetbalmatch van de Rode duivels,
springen vandaag de renners op de fiets
en malen ze netjes 239.1 km af. 
Als een echte Flandrien trek ik naar de start in Deinze, 
bakken (hemel)water krijg ik over me heen - 
Ik lever -net als de renners trouwens- 
een heroïsche strijd met de natuurelementen water en wind. 
Nat tot op het vel en mijn kapsel total loss volg ik de rest van de wedstrijd op het scherm
om vele valpartijen later Luca Paolini te zien schitteren op het podium, 
'den bompa' zoals Michel Wuyts zegt .. maar wat voor één !!
 Een dolgelukkige Paolini ..

 Het zal je maar overkomen .. Gert Steegmans waait gewoonweg in een beek ! 
Nog te zeggen dat ik hem deze morgen vol enthousiasme aanmoedigde
En wat hiervan te denken :-) 

Nu is het uitkijken naar de volgende match van de Rode Duivels .. 
ook nu hopen we op een overdonderend succes !!  
Ik stoom onze jonge (kleuter)fans klaar voor de voetbalwedstrijd Israël - België

Geen opmerkingen:

Een reactie posten