dinsdag 10 maart 2015

10 maart 2015

 Nieuws uit de sportwereld .. 
onze favoriet is zwaar ten val gekomen, geen deelname meer aan Parijs-Nice. 
Maar wat nog erger is .. 
Parijs-Roubaix .. 
geen record dit jaar voor Tom Boonen, 
geen vijfde kassei  ..
Het maakt me heel bedrukt ! 
Voor wie moet ik nu supporteren ? 
Snel een krant kopen en dit hoofdstuk bespreken met de kleuters !

We hebben een oplossing .. 
Mauro vindt dat ik maar mijn kans moet wagen. 
"Jij kan toch ook fietsen, juf !" 
"Wie zal me massage geven ? Wie wordt mijn verzorger ?" vraag ik mijn bengels. 
Leonie doet een voorstel : "Mijn mama kan dat allemaal goed !" 
Ik probeer er onderuit te komen .. "Wie zal dan voor jullie zorgen terwijl ik moet oefenen ?" 
Voor Viyana vormt dit geen probleem : "Wij gaan gewoon met je mee ! Carine rijdt wel met de bus !" 
Dat wordt me wat !! 
En één ding weet ik zeker, ik heb een trouwe supportersclub ! 

Tekenen van lentebloemen 

We ruimen de laatste herfstbladeren op 

Yenthl en Dean houden halt bij het "leeshuisje"

Terwijl mijn kleuters met juf Elina gaan turnen, heb ik werkvergadering met juf Kobie.
Eventjes controleren of het nieuw leerplan Taal netjes geïmplementeerd is in de tweede kleuterklas. 

Na de turnles genieten we nog eventjes van de zon .. heerlijk zo'n mooie lentedag !  

1 opmerking:

  1. Zou Boontje niet beter met steunwieletjes rijden.. of met een driewielertje ?xx

    BeantwoordenVerwijderen