vrijdag 28 juni 2019

28 juni 2019


De papa van Mamady komt een laatste keer voorlezen in de klas. 
Een heerlijk boek op rijm over Supermuis !! 

Na dit leuk verhaal kunnen we nogmaals verhuizen -
deze keer vliegen alle kasten - tafels - stoelen - speelgoedbakken de deur uit. 





 Mijn poetshulpje Radion vliegt er nog een laatste keer in.

En alsof dit nog niet genoeg is, bouwen we nog een laatste feestje 
met de school-is-out-party !
We springen letterlijk en figuurlijk de zomervakantie in .. 













De school sluit de deuren ! 
Twee maanden zomervakantie .. 
Ik zal ze missen mijn kleine deugnieten .. 
Geniet - leef voluit - speel - ontdek de wereld - maak er een fijne vakantie van ..
dit geef ik mijn kleintjes mee. 
Wat rest is een leeg schooldomein. 
Het is even wennen. 😢








Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de verrassende cadeautjes 

Dank je voor de paraplu waarop het zoentjes regent voor de (supporterende) juf ..
Dank je voor de boekenbon  ..
Dank je voor het lieve boekje .. 
Dank je voor de gepersonaliseerde tas ..
Dank je voor de zoete tussendoortjes ..
Dank je voor de mooie bloemen .. 
Dank je voor de lieve kaartjes .. 
Dank je voor de zeepjes ..
Dank je voor de tekeningen, 
de schattige foto
 en de dikke knuffels die ik op deze laatste werkdag kreeg.  
Dank je voor het voorbije schooljaar en jullie té gekke uitspraken. 
 

Ik wens jullie alvast een fijne, zonnige vakantie. 
Geniet .. en tot over enkele weken 
Juf Tania Xxx

1 opmerking: