woensdag 19 juni 2019

19 juni 2019




Deze morgen valt de regen met bakken uit de hemel
en ook onweer en bliksem zijn ons deel .. 
Langs de weg is geen enkele fietser te bespeuren - hoe zou het .. 

De kleuters zijn dan ook heel erg onder de indruk. 
Radion geeft te kennen dat hij schrik heeft.
Hier ben je veilig, zeg ik. 
Waarop Mathis W met het volste vertrouwen zegt : 
Onze juf steekt het onweer wel buiten 😊

En hadden we het gisteren gezellig samen dan 
moeten we vandaag een extra tandje bijsteken. 
Deze keer niet op de fiets 
maar we hebben nog onze evaluatiebundel af te werken. 
Dus werken we alles rond wiskundige initiatie netjes af. 

En dan is er nog .. de klasfoto .. 
Voor € 3.00 is de klasfoto van jou ! 
5 kleuters kochten die reeds aan. 

Ik zet de foto naast mijn bed, vertelt Niene 
en deze avond geef ik jou dan een zoen voegt ze er nog aan toe. 
Ik zal dan eens naar jou zwaaien, grap ik. 
Dat kan niet, je bent niet echt ! is de reactie van Niene. 
Jawel, ik ben het echt .. juf Tania  
 Zie ik enige verwarring ??? 

Ook Radion zal de foto naast zijn bedje zetten. 
Als je bang bent van de donder, ben ik bij je .. stel ik hem gerust. 
Ok, dat is goed .. knikt Radion. 

 Mathis S wil de foto naast zijn bedje. 
Ik beloof hem een verhaaltje voor het slapengaan. 
Echt ? vraagt hij. 
Meme, als je dit leest .. 😉

Julius heeft ook zijn foto mee naar huis. 
Ik neem je mee als ik naar het ziekenhuis moet ! steekt hij van wal. 
Dat is ok Julius en elke morgen zal ik kijken of jij je bord wel leeg eet, grap ik. 
En als je boterhammen met choco eet, zal ik mijn vinger opsteken en zal ik roepen .. 
 niet doen, niet doen. 
Julius kan er hartelijk om lachen. 

BELANGRIJK  BERICHT  .. 
Morgen is het Eeklo jaarmarkt
Vergeet je picknick + drankje niet .. de keuken/refter is gesloten !  

Juf Joke, juf Kelly en ik zullen de 5 kleuterklasjes met ons drietjes opvangen. 
Juf Muriel en juf Ilse gaan 'markten' ! 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten