vrijdag 18 januari 2019

18 januari 2019




De K3-tjes gaan zwemmen en dus maken de K2-tjes de oversteek naar mijn klas. 
Een goed gevuld klasje .. spelen om te leren .. doen we  ! 
Maar ik heb ook een opdracht klaar ! 
Daar gaan we .. 

Wat als de juf een 'ufo' (zure snoep) eet ?? 
Zou ze dan een Kandinsky-robot kunnen tekenen ?
Ik probeer het en even later verschijnt een grappige robot op mijn tekenblad.

Wij willen dit ook, roepen de kleuters enthousiast.
Is het hun om de snoep te doen of het onderwerp van de tekenactiviteit ?? 
Ik zal het waarschijnlijk nooit weten, maar het werkt 😀
 Eerst werken ze de snoep naar binnen ..

 .. 

Zelfs met blokken worden Kandinsky-robots gemaakt. 

Ik ben een kleine kunstenaar ! 
Ons media-opdracht is klaar ! Knap hé.. 


Deze namiddag is er geen turnles. 
We hebben nog heel veel op de planning staan voor het grootouderfeest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten