dinsdag 15 januari 2019

15 januari 2019


Het wordt een drukke dag in de Tandem..
mijn agenda puilt uit en aan mijn to do-lijstje komt maar geen einde.

Deze morgen ben ik heel vroeg bezig met de foto's voor oma/opa..
knippen - plakken - kopiëren ..
Het resultaat ?? 
(foto volgt) 
En dat allemaal met Media 


Een lesje LO moet ons even de ruimte geven om op adem te komen.
Spring uit je vel en doe met ons mee ! 
Dit is genieten .. 

Daarna gaan we er weer vol tegenaan. 
Dit keer maken we kunst met eierdozen. 
Grappig, vinden mijn kleuters.
Kleurrijk, vindt de juf. 
Een arbeidsintensieve opdracht zal blijken. 
We zijn er de hele dag zoet mee.








Alle kunstwerken samen vormen één mooi geheel !



Tijdens de middagpauze maken we het draaiboek op voor het grootouderfeest van 23 januari.
De grote lijnen heb ik reeds uitgezet, nu nog de puntjes op de 'i' 
Deze avond mail ik het verslag door aan de collega's. (na het infomoment - eventjes geduld nog-


In de namiddag maken we even tijd voor de jarigen van de dag.
Emiel en Mekselina vieren allebei hun vierde verjaardag. 
Gefeliciteerd en maak er een leuke dag van. 






Een kroon, 
een lied 
en heel veel hiep hiep hiep hoera voor de jarigen. 
Emiel koos voor een boek als klasgeschenk en een lekkere cake als toemaatje. 
Mekselina brengt lekkers mee op donderdag - zo hebben we twee keer feest 😉

Na school ruim ik -zoals elke dag- mijn klas netjes op : 
Vegen, tafels afwassen, penselen schrobben .. 
Om 17.00 uur ontmoet ik de ouders van mijn K1-tjes voor het infomoment. 
Welkom allemaal ! 
Blij dat je er bent ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten