vrijdag 5 januari 2018

5 januari 2018

Een nieuw jaar is nu daar .. 
dus breng ik mijn wensen over aan mijn collega's,
'mijn' nieuwjaarsbrief laat ons zeggen ..

Fijne start gewenst ! 

Een jaar zonder (hopelijk) al te veel planlast 
Een jaar met een zee van tijd voor al hetgene wat zo belangrijk is,
de kleuters in onze klas, onze familie, vrienden enz
Een jaar vol ongeremd plezier, hartelijkheid voor oud Ên jong 
en een flinke dosis levenslust.
Een jaar van vlotte samenwerking en creatieve projecten.
Dit is wat ik jullie wens voor 2018 ! 
Gelukkig nieuwjaar !  
Tania


De collega's heb ik niet meer gehoord sinds de laatste schooldag in het oude jaar.
Ik vraag me af hoe juf Ilse haar 'oorlogsgebraad' naar binnen heeft gewerkt met kerst ?? 
Even ter verduidelijking : 
Kort voor kerst hadden we een middag vrij 
en iedereen vertelde wat de plannen waren voor de kerstvakantie.
Al snel kwamen we uit bij de feestmenu's 
en toen zei juf Ilse 'oorlogsgebraad' (lees ; orloffgebraad) te zullen eten. 😉😁😁😁😁
En dat met kerst ? Uitgerekend de tijd van vrede .. 
Hebben wij gelachen. 

Juf Joke zou naar zee trekken om uit te waaien na al dat 'gespin.'

Juf Muriel zou een 'SPA' opzoeken, maw ze was ook toe aan wat rust. 

Ik zou mijn tijd nuttig gebruiken en mijn lesvoorbereidingen maken voor de komende periode.
De leerplandoelen schoten door mijn hoofd en al snel had ik 2 thema's te pakken : 
Winterpret // licht en donker ! &
Gezelligheid kent geen grenzen ! (een thema over 'spelen' wereldwijd) 
Tevreden met het resultaat was ik .. tot ik vandaag een bericht kreeg op smartschool.
Meneer De Baere liet ons weten dat de pedagogisch begeleidster op 12 januari met ons de thema's voor de komende periode komt bespreken 😒

Stress alom ! 
Laat ons hopen dat de begeleidster blij is met mijn keuze en ik 
een 'ja' krijg. Anders kan ik opnieuw beginnen .. 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten