donderdag 11 januari 2018

11 januari 2018

Op 8 januari startte het kleuterteam met een pak goede voornemens. 
Helaas blijft hier (bijna) niks meer van over. 
We vervallen opnieuw in onze jachtige manier van leven - er moet dan ook nog zoveel gebeuren hé. 

Deze morgen ben ik reeds vroeg op school om de kinderen van de bus op te vangen. 
De boekenbox van de bibliotheek moet afgehaald worden en dat doe ik dus snel ook tussendoor. 
Donderdag .. fruitdag .. Gelukkig neemt papa Freddy dit van ons over. 
Een stagiaire kinderzorg moet begeleid worden, dus doe ik dat met véél plezier en enthousiasme. 
Op vrijdag komt de pedagogische begeleidingsdienst voor een vervolg binnen het 
begeleidingstraject dus ook nu halen we nog eens onze 'spinnen' boven. 😉 
Het wordt een echte tarantula ! 😊😊
Het geld voor de reizende poppenkast moet dringend geteld worden. 
En zo kan ik nog een tijdje doorgaan .. 

Maar bij de collega's is het niet veel beter. 
Bij de kleinsten heerst er buikloop ..
En juf Ilse krijgt zowaar -net niet- een boekenplank op haar hoofd. 
Was me dat schrikken !
Wat gaan we nog beleven ?!? 

Rond de speeltijd stapt een mama binnen in de kleuterafdeling -
zij zoekt een 'gezellig' schooltje voor haar dochter Aïcha. Gevonden !
Op 29 januari kunnen we Aïcha verwelkomen in de tweede kleuterklas. 
We zijn benieuwd haar te ontmoeten. 
Welkom Aïcha ! 
  

Tijdens mijn vrije middag sleur ik kilo's fruit aan (één van mijn goede voornemens !) 
en nu de griep in het land is, zijn extra vitamines geen overbodige luxe. 
Na de middag heb ik welgeteld één lestijd om wat administratie af te werken. 

De dag schiet voorbij .. wat een drukte .. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten