woensdag 17 januari 2018

17 januari 2018


Tot mijn grote verbazing vind ik deze morgen een laagje sneeuw op mijn auto (??) 
Snel mijn sneeuwlaarzen opgediept uit de schoenenkast. 
Maar even later moet ik vaststellen dat het Meetjesland bespaard gebleven is van sneeuw !
Daar sta ik dan met mijn sneeuwlaarzen 😡

Door de slechte weersomstandigheden heb ik het bezoek aan de bibliotheek 'on hold' gezet.
Het bib-bezoek plan ik dan maar in op een ander moment. 
Uitstel is geen afstel ! 


Wist je dat .. 
Goede afspraken maken goede vrienden !
Beste ouder(s), 
Wanneer er zich wijzigingen voordoen die afwijken van de dagelijkse gang van zaken,
(vb opvang, bus, afhalen van kleuters door derden ..)
gelieve dit dan steeds op een briefje te schrijven en dit te bezorgen aan de juf. 
Weet wel dat wij NOOIT kinderen aan vreemden meegeven !!

Ook aan de schoolpoort krijgt de juf van toezicht dikwijls 
een mondelinge boodschap/afspraak te horen. 
Noteer dit ook op een briefje..
Sommigen dagen moet de juf van toezicht wel 
meer dan 20 boodschappen doorgeven aan de collega's. 
En met zoveel kleuters is dit een helse klus om bij te houden, te onthouden.

Dank voor je begrip en medewerking.
Juf Tania


Geen opmerkingen:

Een reactie posten