maandag 29 januari 2018

29 januari 2018

Verrassing, juf !! 
En wat voor één .. 
Linde heeft een groot pak mee ..
O, ik ben zo benieuwd .. Kan je raden juf wat er in mijn pakje zit ? vraagt Linde. 
Geen flauw idee ! is mijn antwoord. 
Wat een mooie bloemen ..laat de lente maar komen ..
Lauren en Luïz hebben een 'overlevingspakket' voor me mee ..😉
Hiermee ben ik een tijdje (letterlijk én figuurlijk) 'zoet'.. dank je ..

Papa Freddy is alweer op de afspraak om vers fruit te snijden in partjes.
Ook nu weer een welgemeende dank je wel. Dit bespaart ons, kleuterjuffen heel wat werk.
En de extra vitamientjes kunnen we heel goed gebruiken, nu de griep wild om zich heen slaat


Eindelijk is onze 'grot' klaar.
Met lichtjes allerhande maken we het gezellig .. een lichtje in de duisternis .. 
net zoals in het verhaal van grote en kleine beer.
En omdat het de Tandem-gezelschaps-spelen-week is, gaan we van start met een reeks puzzels 
goed voor 49 stukjes.


Anderen werken een reeks van 25 stukjes af. 
Wie klaar is, maakt de overstap naar 36 stukjes enz.
Ook in de andere hoekjes wordt er druk gewerkt en gespeeld.

's Middags loop ik nog een rondje refter.. 
65 kleuters met ferm gevulde brooddozen smullen hun buikje dik.

En in de namiddag heb ik een verrassing .. we eten een ijsje voor juf haar verjaardag. 
Omdat het ijs zich moeilijk laat scheppen, starten we met een kleine portie..
nadien volgt een mooie bol schepijs .. lekker !!
Smakelijk iedereen ! 











Goed nieuws : 
De oproep voor de Tandem-gezelschaps-spelen-week blijft niet onbeantwoord. 
Op dinsdag komt de mama van Robbe een rondje met ons meespelen
en op vrijdag speelt oma mat ons mee.
Dank je wel ! Dat is pas fijn ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten