zondag 30 oktober 2016

30 oktober 2016

Zing met ons mee ..

Herfstlied :
Hoor de wind eens waaien .. schh schh schh 
Zie de bomen zwaaien .. schh schh schh 
Ga niet zo tekeer, jij lastige meneer !
Ik blijf lekker binnen, wat een lelijk weer ! 

Heksenlied : 
In het grote toverbos 
bij een dikke beuk vol mos, 
woont een vieze vreemde heks ..
Acaramba Woelieweks ! 

Ja, ze woont er al heel lang
en toch zijn de dieren bang 
van die vieze vreemde heks .. 
Acaramba Woelieweks ! 

Speellied : 
Er zat een klein kaboutertje 
te huilen op een steen. 
Huilen, huilen, de hele nacht alleen. 
Sta op kaboutertje en droog je traantjes af. 
Kies een kindje uit de kring die met je dansen mag ..
Tralalalalala 


Versje :
Een kleine kabouter 
zat boven op mijn schoen. 
Dat mocht hij toch niet doen ?!
Ik trok hem aan zijn oren, 
ik zetten hem achterstevoren 
Toen zei hij : Zeg ... en liep toen heel vlug weg. 


1 opmerking:

  1. Ik heb nog steeds geen stem, dus dit sopraantje kan niet meezingen ... xx

    BeantwoordenVerwijderen