zondag 23 oktober 2016

24 oktober 2016

Deze week gaan we lekker griezelen ! 
Doe je mee ?

Vandaag  geven we de aftrap van de laatste schoolweek
 vooraleer we een welverdiende vakantie instappen. 
En dat mijn kleuters 'plannen hebben' wordt meteen duidelijk. 
'Ik geef een slaapparty' vertelt Fien en meteen nodigt ze de hele klas uit. 
Haar ouders zullen het graag horen. 
Bovendien krijg ik ook een uitnodiging
maar ik word ten stelligste gevraagd iets lekkers mee te brengen.

' Ik ga naar Plopsaland' juicht Julie. 
'Ik ook' zegt Zoë 'Zullen we samen gaan ?'
Lijkt me leuk, meisjes. 
Ook mijn andere kleuters hebben al plannen gemaakt : 
Spelen, lekker eten, een film meepikken, slapen .. 
of gewoon lekker niksen (lijkt me ook leuk trouwens)

De dag kabbelt rustig verder. 
Er wordt geknipt en gekleefd, we tellen 5 stippen, zingen een lied .. 



















en dan is het etenstijd. 
Een extra lange refter .. het eten laat op zich wachten.  
Juf Nicole (kinderverzorgster) is zo vriendelijk om een boodschapje voor me te doen. 
Dank je wel ! 

Binnenkort is het Halloween en dan gaan we lekker griezelen. 
Eén keer per jaar zijn kinderen de baas want Halloween is een echt kinderfeest.
Wie kent niet het trick or treat-ritueel ?

Kinderen gaan van deur tot deur en vragen overal een traktatie (treat) in de vorm van een snoepje. 
Krijgen ze die niet, dan halen ze gegarandeerd kattenkwaad uit (trick)
Je bent dus gewaarschuwd,
wil je op 31 oktober boze geesten uit je huis houden,
dan stop je kleine heksen of spoken best een snoepje toe ! 


Nieuws .. 
Kyandro is jarig ! 
Gefeliciteerd en maak er een onvergetelijke dag van .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten