zaterdag 8 oktober 2016

16 oktober 2016

WK wielrennen in Qatar
Ik hoop en hoop en hoop .. 
zondag dan toch TOMdag ??!!  

 Een mooie nazomerdag (19°C) en vandaag wordt het WK wielrennen gereden in Qatar. 
De zenuwen gieren door mijn lijf 
en niet alleen bij mij .. 
ook juf Anne en juf Vera laten via sms van zich horen, ook stress dames ?! 
Maar ik heb er vertrouwen in !

Het middagmaal aan mijn 'Fan-tafel' is volledig afgestemd op een Belgisch feestje, wie weet ..  
Het vervolg van deze fijne zondag laat zich raden !
De WK-wedstrijd volgen op groot scherm. 
De Belgen doen het fantastisch, mooi om te zien. 
Steeds meer ga ik er in geloven en dan is er dé sprint van het jaar.
Gekrijs, gejuich, ontgoocheling, trots, fierheid, blijdschap .. een vat vol emoties ..
maar het doet pijn, 
we hadden zo graag nog één grote overwinning voor Tom. 
Zou zo mooi geweest zijn.
 Sagan kan het weer niet laten en spurt naar een eerste plaat, 
gevolgd door Cavendisch voor plaats 2
en op plaats 3 strandt Tom Boonen. 

Een mooi podium .. 3 (ex)wereldkampioenen bij elkaar. 
Het maakt ons trots ! 
Mooi zo jongens, we waren er zo dichtbij !

2 opmerkingen:

  1. oei, oei, Taniatje, wat een kwak mayonaise ! slecht voor hart en bloedvaten en dit op je leeftijd ! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal 't gaan, ja .. Ik ben in topconditie .. en mijn leeftijd is nog steeds 10 jaar jonger dan de jouwe.
      Heb jij afgesproken met juf Joke misschien (zie blog vrijdag)

      Verwijderen