zondag 23 oktober 2016

28 oktober 2016

De herfstvakantie staat voor de deur .. nog één dag te gaan !

En ons Renée is jarig. 
Intussen zit Renée reeds in het derde leerjaar,
maar haar kleuterjuf van toen  is ze bijlange nog niet vergeten.
Dus loopt ze snel even langs met een lekkernij.
Dank je wel, Renée en nog een fijne verjaardag. 
Juf Tania
Xxx

En de verrassingen blijven maar komen vandaag. 
Cynthia heeft een voorraad koekjes voor me mee ..
Voor alle goede zorgen ..
Dank je wel, maar dat is dan ook mijn job 
en kleuters verwennen is mijn specialiteit ;-)
Deze vakantie hebben we dubbel en dik verdiend.
Fijne vakantie iedereen.

Na school gaan alle kleuterjuffen shoppen. 
Afspraak - na school bij Dreamland EEKLO.
De mama van Julie(K2) en Emiel(K1) is er gerante en er loopt een niet te missen promo in de zaak,
15 procent korting !
Met de centjes van het voorbije EK-feestje kiezen we een variëteit aan gezelschapsspelen. 
En natuurlijk mag sint dit pakket leveren, ergens in december.  

Er is niet alleen een immense voorraad speelgoed te vinden bij Dreamland Eeklo..
ik heb er ook een griezelige ontdekking gedaan. 
Op de afdeling Halloween, vind ik het pak van mijn dromen. 
Mijn collega's -nog steeds verdiept in het verzamelen van gezelschapsspelen-
hebben niks gemerkt tot ik plots voor hen opduik in een fantastische outfit. 
Ze gingen net niet lopen !! 
Ze hadden ook bijpassende handschoenenpootjes. 
Maar die foto heeft juf Joke me nog niet doorgestuurd. 

Happy Halloween !!

Nieuws .. 
Op 29 oktober is Julot jarig.
Gelukkige verjaardag ! 

2 opmerkingen:

  1. Een juf met een gouden hart verdiend dit dubbel en dik, bedankt voor alle goede zorgen ! En laat het je smaken. Prettige vakantie , en tot later. Groetjes Cynthia en familie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de lieve woorden, echt hartverwarmend !
      Tot over een weekje !

      Verwijderen