vrijdag 13 juni 2014

13 juni 2014


Nog een extraatje .. een dagje aan zee met de peuter- en tweede kleuterklas
Veel kijkplezier !! 

Er is er één jarig .. Elise wordt 5 jaar .. gefeliciteerd !!! 





Deze morgen fietst juf Tania tijdens de speeltijd om een boeket bloemen. 
De keuze van de kleuters valt op een roze exemplaar .. of wat had je gedacht ?!  

 Na het ijsje van gisteren - is het vandaag onze beurt om mama en papa vitamientje te verrassen met 
een boeket voor hun dochter die vandaag in het huwelijksbootje stapt. 
Caitlin Boddaert kan bijna niet wachten .. 
"Juf, wanneer gaan we naar het trouwfeest ?" vraagt ze steeds opnieuw. Ongelooflijk !
 Iets na twee uur is het zover .. een stralende bruid met een fiere papa ! 
Donart (K2) kan het maar niet begrijpen : "Waarom zijn die mensen zo mooi ?" 
"Dat hoort zo op een trouwfeest" vertel ik hem.
 De bruid begroet onze kleuters maar dan is het hoogtijd om naar het stadhuis te rijden.
Daar wacht de burgemeester ! 
 De kleuters wuiven, gooien kushandjes en zijn ferm onder de indruk !
"Ze lijkt precies een prinsesje" weten mijn meisjes. En ze zijn het met elkaar eens .. mooi kleedje !
 Ook ik ben wat geëmotioneerd, Farah is een oud-leerlinge van me ..  
de eerste van mijn kleuters die in het huwelijksbootje stapt ! 
We wensen het jonge paar alle geluk toe .. en wensen hen nog een fijn leven toe.
Hiep hiep hiep .. hoera ! .. en een dikke kus van de juf Xxx

En dan was er nog ..
Nu het WK-feest echt begonnen is met de aftrap Brazilië - Kroatië met een score van 3 - 1 
oefenen we vandaag alvast enkele voetbaltermen .. doel, doelman, voetbal , voetbalschoen, scoren .. 
Bij een afbeelding van de scheidsrechter weet niemand precies het exacte woord
 Behalve Nico .. "Ik weet het juf, dat is de schijtrechter" zegt hij. 
Natuurlijk wil hij scheidsrechter zeggen .. ik lach me een aap ! 
Leuke verspreking toch, eentje die me zeker zal bijblijven ! 

1 opmerking:

  1. Linne vertelde vandaag dat er een prinses op school was geweest. Klopt volledig dus ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen