woensdag 4 juni 2014

4 juni 2014

Eindelijk heb ik alles wat ik nodig heb voor het geschenk voor papa.

Het wordt dan ook een namiddag flink doorwerken in mijn klasje. 
Deurhangers plastificeren .. 
 WK-opdrachtenboekje verbeteren ..
Wenskaart vaderdag afwerken ..
 De Brabançonne printen ..
nog enkele werkjes doornemen .. 
De WK-spaarpotten voor vaderdag afwerken ..
Crea-werkjes voor WK-tentoonstelling inkaderen ..
 
De kleuters hebben vrij en juf werkt door tot 16.45 uur.
Alle werkjes voor papa liggen klaar .. wat rest is nog 19 cadeautjes inpakken ..
Maar oei oei oei, de rol inpakpapier is op.
Met die halve meter die nog op de rol zit, begin ik niks .. 
Dus kan ik in mijn auto stappen en rij ik naar de groothandel om .. juist .. inpakpapier !! 
 Het inpakken doe ik dan maar morgen .. de werkdag duurt al lang genoeg ! 

Ook de tentoonstelling voor het WK Brazil 2014 krijgt stilaan vorm.
De kunstwerkjes liggen klaar. Nu is het wachten op de klusjesmannen om de prikborden te brengen. 


Ik kijk ook nog eens de weersvoorspelling na. 
De zomer komt onze richting uit .. joepie .. heerlijk ! 

Als de weerman het juist heeft, wordt het ook op dinsdag 10 juni nog een zomerse dag. 
In september had ik die dag-10 juni-  de bus geboekt voor de schoolreis. 
Fantastisch toch !  
Wij gaan gezellig samen een dagje stappen !! 
Ik kijk er al naar uit ! Nog 6 x slapen !  


2 opmerkingen:

  1. Nathalie en Justine willen ook zo een kaartje voor hun padre... nog een beetje werk, Taniatje !! Maar... arbeid wordt beloond... allez, zou toch moeten... vroeger was dit zo .. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken je dat liedje .. "de tijd van toen .. herinneringen tralalalala"
    Trouwens, ik heb het gehad. Ik werk al een hele week ijverig aan de cadeautjes en ja, ze mogen gezien worden .. ik ben alvast blij met het resultaat ! Nu de papa's nog !

    BeantwoordenVerwijderen