zondag 22 juni 2014

22 juni 2014


RODE  DUIVELS  IN  ACTIE  !!
TWEEDE  KLEUTERKLAS  DE  TANDEM
SUPPORTERT  ENTHOUSIAST  MEE  !!

Onze supporters vanuit Rio de Janeiro ..
Alena



Axana
 Benne
Caithlyn

 Caitlin
Diëgo
 Dinozzo
 Donart
Elise
Jana
 Kaila
Kythana
 Liam
 Matteo
 Nico
Shirley
 Siouxie
Viyana

NIEUWS  VAN  DE  DAG  .. 

De Rode Duivels hebben met 1 - 0 gewonnen van tegenstander Rusland.
Meteen is Origi de held van de dag ! 
De Belgen kwalificeren zich zo voor de tweede ronde .. fantastisch ! 
En zo viert een dolgelukkige bondscoach het doelpunt ..
Koning Filip -aanwezig in Brazilië-is zeer tevreden met het behaalde resultaat
En de koningin ??? .. die gaat uit de bol !! .. zoals vele supporters van de Duivels. 

Benieuwd of "mijn" Duiveltjes morgen  in zijn voor een feestje !! 



En dan was er nog .. 
Ik ben nog steeds hopeloos op zoek naar een ijskar 
die donderdag eventjes vrij heeft om de kleuters te verrassen met een ijsje.
Juf  Anne vroeg het aan haar favoriete ijscoman .. maar die had al een afspraak ! 
Dus waag ik het er vandaag op - geduldig wachtte ik op de komst van mijn ijscoman. 
Even na 18.30 uur -midden in de match België-Rusland-
stoof de ijskar voorbij. 
Ik veerde recht en rende naar buiten, zette het op een lopen en liep de ijskar achterna. 
Hijgend en puffend bereikte ik de ijskar die uiteindelijk stopte 
- intussen was ik reeds twee straten verder gelopen-
Ik legde hem de vraag voor en wat bleek ..
De ijscoman bleek ook juf Annes ijscoman te zijn. 
Ik kan helemaal opnieuw beginnen .. nog steeds geen afspraak ! 
Ik hoop dat het me alsnog lukt ! Want zo'n tweede run overleef ik niet !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten