vrijdag 13 juni 2014

14 juni 2014

Beste ouder(s), 
Gisteren kregen jullie bevestiging ivm de afspraak voor het oudercontact. 
Zoals steeds valt het piekmoment direct na school. 
Liefst 9 mensen kozen voor dit uur 
dus werd het alweer eventjes puzzelen voor de juf, 
een heel karwei .. 
rekening houdend met afspraken in lager onderwijs, broers en zusjes in de kleuterafdeling ..
Het puzzelen is rond dus kan ik nu beginnen aan het voorbereidingswerk op zorgkompas ! 
Deze morgen om 5.50 uur begonnen aan deze opdracht : 
1. voorbereiden MDO's
2. voorbereiden overgangsgesprekken
3. voorbereiden klassenraad
4. voorbereiden oudercontact

Het wordt dus een zwaar voorbereidingsweekend ! 
Mag ik dan ook vragen om de dag van het oudercontact stipt op afspraak te zijn ?? 
Ik werk de afspraken graag stipt af !! 
Dank voor je begrip !! 

Ook de inschrijvingen voor de WK-party lopen vlot binnen !
Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind en kan alles doorgaan onder een stralende zon geheel in WK-Brasil-sfeer.
Er staat me -ook hier- nog heel wat voorbereidingswerk te doen .. een zware week dus.
Maar ik hoop dat jullie enthousiast zullen zijn over onze inspanningen. 
Tot vrijdag, beste supporters, en vergeet je tri-colore-outfit niet aan te trekken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten