donderdag 12 juni 2014

12 juni 2014

Verrassing van de dag .. 

Ons mama Vitamientje heeft vandaag gezorgd voor een leuke, 
maar vooral .. een lekkere verrassing
voor alle kleuters en hun juffen .. 
 Omdat de dochter van mama en papa Vitamientje morgen trouwt, 
heeft ze vandaag een feestje georganiseerd voor onze bengels. 
Farah is een oud-leerlinge van me maar kon  niet aanwezig zijn wegens .. té druk !
Het is dan ook "rijtje schuiven" aan de ijskar maar met enig organisatietalent lukt het wonderwel.
En onze kleuters zijn door het dolle heen .. wat een verrassing ..  
Jana is er helemaal ondersteboven van.
 Ook de peuters likken hun ijsje snel op .. 
 En mama Vitamientje helpt waar ze kan .. 
 De sfeer zit er in en de kleuters klinken op het koppel .. mét een ijsje 
Dank je wel mama en papa vitamientje voor het lekkere ijsje.

Gerda heeft de voorbije dagen de wasmachine overuren laten draaien en 
onze gordijnen zijn fris gewassen .. dank je ! 
(zie ze daar nu zitten, ons Gerda, arme ziel) 
 Nu nog haakjes steken .. juf Muriel doet haar best om de haakjes evenredig te steken
 Juf Kim is aan haar proefstuk toe ! 
Maar onder mijn supervisie slaagt ze in haar opdracht ..
 al is ze vergeten tellen hoeveel haakjes ze nu reeds in het gordijnlint gestopt heeft .. 
beginnersfoutje zeker ! 

Ik doe ook enkele gordijnen en dan .. 
als alles klaar is, kan het echte werk beginnen ..
gordijnen ophangen ! 
 Ik toon mijn collega's hoe je op een 'elegante' manier gordijnen ophangt 
 Juf Muriel kijkt bewonderend toe. 
Merk ik daar enig ongeduld ?? Staat ze al klaar met een volgende gordijn ?? Ja hoor !! 
 Juf Kim neemt het van me over .. best lastig en je krijgt er zo warm van, puft ze.

WK Brasil wordt vandaag afgetrapt .. spannend !! 
Benieuwd hoe de Rode Duivels het er vanaf zullen brengen .. 
Ik ben vandaag reeds begonnen aan de opbouw van de tentoonstelling.
Over een weekje staan de deuren van de kleuterafdeling wagenwijd open ..
We hopen heel wat bezoekers te kunnen ontvangen ! 
Alvast een voorproefje !! 











1 opmerking:

  1. amai, wat worden onze schatten verwend daar bij jullie :-) dankjewel mama en papa vitamientje!

    BeantwoordenVerwijderen