zaterdag 4 mei 2024

30 april 2024

 


Mijn mama is 

.. ik-hou-van-jou-mama (Frinn)

.. een-dikke-knuffel-mama (Maélie)

.. een-beste-vriend-mama (Iman)

.. een-maak-een-mooie-tekening-mama, een-verhaaltjes-mama (Farah)

.. een-zoentjes-mama(Eleonore)

.. een-echte-speelmama (Mikayla)

.. een-samen-knutsel-mama (Laura)

.. een-samen-boeken-lezen-mama (Anas)

.. een-samen-onderweg-mama (Arina) 

.. een-buitenspel-mama (Avin)

..een-opruim-mama (Nyima)

.. een-fiets-met-mij-mama (Odilon) 

.. een werk-mama (Sem) 

.. een ga-nu-slapen-mama (Messiano) 

.. een zing-mama ( Myla) 

.. een dans-mama(Arilena) 

..een-lekkere-kook-mama (Omar) 


Het oorspronkelijke idee 💡 voor Moederdag moet ik laten varen, jammer.. 

Onze creatie breekt in stukken en een-puzzel-de-onderdelen-bij-elkaar-mama 

kunnen we niet cadeau 🎁 doen.

Dus ga ik morgen op zoek naar een waardig alternatief. 




Ik rommel wat in mijn planning en met het mooie weer
is dit het ideale moment om foto’s te maken.
Daar gaan we ! Alle 22 netjes op een rij. 

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten