donderdag 16 mei 2024

16 mei 2024

 

De lente laat op zich wachten.

Af en toe krijgen we een zonnige dag maar dit schooljaar hebben we al heel veel regen gekregen.

En vandaag is het niet anders.. in Engeland hebben ze er een spreuk voor ‘it’s raining cats and dogs’ 
Op mijn weg naar school zie ik geen enkele fietser en op de Eeklose donderdagmarkt is er amper beweging te merken. 
Op school zie ik vooral veel paraplu’s van ouders die haastig hun kleuters afleveren. 
Het is wat het is maar ik begin stilaan echt te verlangen naar mooie, warme dagen.. 

De oproep van gisteren blijkt een succes. 

Heel wat kleuters hebben een wild dier uit de knuffelcollectie meegebracht. 

Kijk maar .. wat een beestenbende.. 











Mijn planning voor de 4V’s ligt klaar, een kladje.
Het verhaal ? 
Meneer Leeuw wil kleur. 
4 dagen lang lees ik voor uit het prentenboek maar door alle drukte heen, lees ik vandaag en morgen 2x/dag voor .. 2x2 = 4. 
Bravo juf ! Je hebt net een nieuwe onderwijsmethode gelanceerd.😊




Geen opmerkingen:

Een reactie posten