donderdag 30 mei 2024

29 mei 2024

 


De koning van de jungle 


Voorlezen uit een prentenboek volgens de 4 V's - dag 2 

Ook al loopt het thema 'op safari' volop .. we gaan op souvenirjacht voor papa .. 

want heel binnenkort is het vaderdag .. dus papa's, even geduld, jullie cadeautje komt er gauw aan. 




Na school bereid ik wafeltjes - die worden morgen ‘gratis’ uitgedeeld op Eeklo jaarmarkt. 

Ik heb tijd tot 14.00 uur  dus snel het deeg maken en bakken maar. 

Om 14.00 uur vertrek ik richting opvangcentrum .. 

In de namiddag is er feest. 

Alle kleuters kregen een uitnodiging voor een feestnamiddag in het opvangcentrum Eeklo.

Enkele kleuters gingen hier graag op in.

Juf Priscilla en ik zijn aanwezig als aanspreekpunt voor onze kleuters.

En wat een onthaal .. alles kan, alles mag..

Limonade, pannenkoeken, ijsjes .. 















En na het feest gaat de wafelbak gewoon verder 


Nog de afwas wegwerken, de wafels verpakken, klas opruimen..

en de kleutertuin afsluiten. 

Het is 18.40 uur - tijd om de werkdag af te sluiten ..

Of toch niet ? 

Natuurlijk niet, .. morgen is het Eeklo jaarmarkt en dan doen we met de ganse kleutertuin iets leuks ! 

Ik heb nog een voorbereiding af te werken 😅


Geen opmerkingen:

Een reactie posten