zaterdag 4 mei 2024

2 mei 2024

 

De vrije 1 mei-dag bracht inspiratie. 

Op goed geluk 🍀 gaan we voor een nieuw project voor Moederdag

Raad eens hoeveel ik van je hou versie 2.0 

Ik vind het alvast passen en ik weet mijn kleuters te overtuigen.


Dus gaan we aan de slag met bloem, zout, water en enkele druppeltjes baby olie..
Mengen, kneden, uitrollen en vormpjes prikken.
Op het einde van de rit zit iedereen onder de bloem 😆









We leren ons versje :

Ik ben niet altijd braaf

Ik ben niet altijd stil

Ik ben jouw klein kapoentje 

die eens heel hard roepen wil : 

Mijn mama is de liefste

Mijn mama is van mij

Ik geef jou een knuffel en

een dikke zoen erbij. 


Het aanbod in de hoeken wordt aangepast aan het thema.. 

Sjaaltjes, zonnebrillen, handtassen, juwelen, 

 lege flesjes parfum, potjes dag/nachtcrème, spiegeltjes, .. 

Mijn klas wordt net geen wellness,

andere kleuters hebben meer oog voor de juwelen en accessoires..

Het levert alvast leuke plaatjes op en grappige uitspraken. 





En natuurlijk, niet te vergeten, een lesje LO met een wel heel kleurrijke parachute. 
Leuk om mijn bende in actie te zien.. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten