donderdag 22 juni 2023

21 juni 2023



 The day after .. en het piekt (zoals ze zeggen) 

We beginnen de dag rustig en bekijken de foto's van de schoolreis op groot scherm. 

De verhalen borrelen op .. 

leuk om te horen wat een fantastische dag onze kleuters gisteren hadden in de Sierk - De Haan. 


Ook over de prestaties van de Rode Duivels moeten we het nog eens hebben.

De eindscore Estland - België : 0 - 3 !!

Fantastisch ! vinden mijn kleuters. 


Het is alweer een mooie, zonnige dag. 

Het fruitproject is sinds vorige week afgelopen dus is er geen fruit meer voorradig. 

Jammer genoeg zijn er nog heel wat kleuters zonder een portie fruit. 

Mama Vitamientje bracht maandag nog 2 meloenen 

die juf Ilse en ik in partjes snijden voor onze kleuters. 

Zo heeft iedereen deze morgen toch nog iets te eten. 

Mama's en papa's, denken jullie er volgende woensdag aan fruit mee te geven ?? 











Na de speeltijd gaan we aan de slag in de hoekjes..
we maken een tekening of leggen een matrix, niet eenvoudig ! 

Al heel snel is de voormiddag om. 

Ik wuif de kleuters uit en blijf deze namiddag na om mijn to do-lijstje af te vinken  - 

Boeken terug naar de bibliotheek - blokken wassen - poppen  in bad - 

verslag schrijven voor de klassenraad - geld frietjesfeest tellen -

 observatiebundels nazien - kopies maken .. 

Ik werk tot 17.00 uur en dan is het ook bij mij op. 

Tijd om de boeken te sluiten en enkele huishoudelijke taken op te nemen, want ook dat ligt nog te wachten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten