zaterdag 17 juni 2023

15 juni 2023

  

Ooit moet je er eens aan beginnen .. opruimen ! 

En dus ga ik weer vroeg op pad richting Eeklo. 

Reserve-kledij verzamelen, pantoffels etaleren, schilderschorten stapelen.. 

Alles verdwijnt in de knutseltassen. 

De komende dagen komt er nog een aanvulling van allerlei andere spullen. 

Eenmaal klaar, kan alles mee naar huis. 

De knutseltassen houden jullie tijdens de zomervakantie zelf bij. 




Eenmaal de kleuters hun schooltassen hebben leeggemaakt, haal ik de contactschriftjes erbij. 
Wie gaat mee op daguitstap ? 
Slechts 9 van de 22 kleuters hebben bevestigd. 
Voor elke inschrijving plaats ik een kruisje op de lijst. Wie een kruisje heeft, glundert. 
De andere kleuters moeten nog even geduld hebben. 
Dus beste mama's en papa's, maak dit aub zo snel mogelijk in orde. 
Zo is iedereen verzekerd van een plekje op de bus. 

Tussendoor krijgen we nog een klasbezoek van de directeur, juf Kobie.
Zij hoorde van onze lekkere aardbeienconfituur en wil graag proeven.
Gelukkig heb ik nog een potje op overschot en dat geven we haar mee. 
Benieuwd wat ze ervan zal vinden ? 
Mijn kleuters weten het nu al ! Heel lekker hoor, juf ! 😉 Zo zijn kleuters nu eenmaal hé. 

We zijn toe aan een volgende opdracht uit What a wonderful world

I see trees of green, 
Red roses too,
 I see them bloom,
For me and you ..
And I think to myself 
 What a wonderful world. 
We werken vrij met ecoline en dat geeft een schitterend resultaat. 
De bloemen tekenen we er achteraf bij met stift. 






Op donderdag is er LO met juf Joke maar vandaag niet ! 

Juf Joke is ziek en dus neem ik het van haar over. 

Al beperk ik de les LO tot speelliedjes / vingerversjes wegens .. té warm !

De kleuters zijn op ! en daar zit de warmte zeker voor iets tussen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten