maandag 12 juni 2023

11 juni 2023


 Aan alle papa's .. fijne vaderdag ! 

Eén keer per jaar vieren we de papa's wereldwijd.. dit deden we aan de hand van 
het prentenboek "Mijn Knuffelkoning"


Mijn papa is een fietskoning .. 
Met een sportieve foto en een bon 'Goed voor een samen-uit-fietstochtje' werd de toon gezet. 























Mijn papa is een knutselkoning .. 
De knutselkoning in het boek had enkele opdrachten voor ons. 
Schilderen en tekenen .. én een glas graveren -
speciaal voor papa in een unieke geschenkverpakking vol kroontjes.









Mijn papa is een smulkoning .. 
Ik had al wat gehoord over zoete papa's die dol zijn op suiker. 
De combinatie van vers fruit en suiker leek me wat.
Dus maakten we, net als de Spulkoning, lekkere zoete confituur. 



Mijn papa is een Droomkoning ..
In het boek vertelt de Droomkoning de leukste verhalen.
Zijn onze papa's ook sterk in verhalen vertellen ? 
Ik mag het hopen - want deze opdracht is speciaal voor papa 'Vertel een zoete-dromen-verhaal. 
Een pakket vol spulletjes voor onze papa .. 
Fijne vaderdag !! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten