zaterdag 17 juni 2023

16 juni 2023

 

Het is alweer vrijdag - wat gaat de tijd toch vlug. 

Vandaag staan de overgangsgesprekken op de agenda. 

De vorderingen van elke kleuter worden onder de loep genomen. 

Hoe scoort de kleuter op cognitief vlak ? En wat met de taalontwikkeling ? 

Zijn de wiskundige begrippen beheerst ? Hoe zit het met de spel-/werkhouding ? 

Ook de motorische ontwikkeling wordt grondig geëvalueerd .. grove motoriek ? .. fijne motoriek ? 

Hoe zit het met de betrokkenheid en welbevinden van de kleuter ? 

Alles werd grondig voorbereid door de juf en vandaag leg ik alles voor aan de directeur en zorgcoördinator in een gesprek. 

Juf Marjolein en meester Pierre-Louis vangen de kleuters op terwijl ik mijn uiteenzetting doe. Mijn verzamelhoekje in de klas - de komende dagen komen er nog enkele werkjes bij. 

Na het schilderwerk van gisteren, tekenen we vandaag een boekt bloemen. 











Mijn K1-tjes krijgen ook een werkboekje net als hun collega's van K2. 
We maken een werkje op vormkennis en tekenen een leuke tekening. 
Volgende week hebben we nog een aantal opdrachten af te werken. 








Omdat het vandaag opnieuw een extreem warme dag is en niemand zin heeft in 'bewegen' 
houden we het rustig en puzzelen we enkele puzzels bij elkaar. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten