woensdag 9 juni 2021

9 juni 2021

 Zoals elke ochtend staan we op een rij en zingen we het volkslied,

de hand op het hart - sommigen met de ogen dicht ..

Na het lied wordt er uitbundig gejuicht.. de dag kan beginnen. 


Zullen we eens een patroon vormen ? vraag ik.

Bij het aanbod van vlaggetjes weten mijn kleuters het meteen :

Zwart - geel - rood .. aan de slag ! 







Wat Bogdan bouwt, is me een raadsel.. een luxe-hotel voor de Rode Duivels ? 
In elk geval, het is ontzettend mooi ! 

Tijdens de speeltijd komt Matheo aanlopen.
Juf Tania, krijg ik een bal ? 
Waarom ? vraag ik.
Wij willen oefenen want wij willen de directeur verslaan ! is zijn eerlijke antwoord 😁
Wat een inzet !
 Ik hoop dat ze winnen al is de kans groot want ik ben scheids .. 😉
 
Belangrijk bericht :
 

De Klasfoto is er ! 
Wil je een exemplaar als herinnering aan de tweede kleuterklas ?
Reserveer dan alvast jouw foto !
Hoe ? 
Stop € 3.00 (pageld) in een gesloten omslag
 - noteer de naam én klas van je kleuter
en geef de omslag af aan de juf voor 18 juni 2021 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten