maandag 7 juni 2021

7 juni 2021

 

Voor dag en dauw kan je me vinden in de Tandem.

De blokken die vrijdag een stevige wasbeurt kregen, stop ik weer in de speelgoedboxen.

En er is meer .. 

Ik heb het voorbije weekend ontzettend geknoeid 

en alle documenten en afbeeldingen zijn verdwenen van mijn pc.

Vraag me niet hoe ik dit deed - ik weet het echt niet.

Feit is dat ik geen enkel document/afbeelding terug vind. 

Toch een berichtje sturen naar de ict-ers van onze school en

me al excuseren voor het extra werk die ze nu hebben.

Dus schrijf ik : 

Sorry sorry sorry, je weet het nog niet 

maar deze namiddag zal je me hoogstwaarschijnlijk verwensen .. 

Al even snel komt een antwoord.. oeie, wat misschien ?  

Deze namiddag lever ik mijn pc in - de klus kan beginnen ..

Op zoek naar de documenten !! .. en naar mijn afbeeldingen ..

Het is maandag en dan vind je me 's morgens aan de schoolpoort. 
Sofia straalt ! 
 De Rode duivels hebben gisteren hun match gewonnen. 
Eerlijk, ik vond het maar een knullig doelpunt maar het leverde ons winst op.
Sofia's mama kleurde Sofia's wangen zwart - geel - rood, een echte duivel-supporter waardig. 
 
Tijdens de taalactiviteit oefenen we het versje voor vaderdag. 
Dit gaat vlot voor de meeste kleuters. 
 
Quinten heeft het lievelingsdrankje voor papa in zijn schooltas zitten. 
Ik berg het veilig op.. morgen bewerken we het flesje 😉

Na de taalactiviteit verdwijnen de kleuters in de hoeken. 

We spelen het weekend weg om er nadien met zijn allen in te vliegen. 

Het geschenk voor papa, weet je nog !









 
Wat een hels kabaal op de speelplaats. Wat is er gaande ? 
De klusjesmannen plaatsen onze zomertent, 
zo hebben we schaduw tijdens het eetmoment op het middaguur. 
We schuiven een bank(je) bij en kijken hoe de tent wordt opgebouwd. 
Knap staaltje puzzelwerk !


 
Na de pauze oefenen we nog eens onze knipvaardigheid : 
Knip een voetbal en laat die rollen. 










De klok slaat 12 uur, hÊt signaal om te verzamelen en onze picknick te verorberen. 
Deze keer zoeken we een plekje in de schaduw van onze 'feesttent' (.. zoals mijn kleuters zeggen) 
Ze krijgen maar niet genoeg van de tent dus besluiten we deze namiddag 
gezellig samen buiten te spelen met onze blokken onder het zeil. 
 

Edmond heeft de ontdekking van zijn leven gedaan.
Een hele namiddag lang klimt en klautert hij.  

En dan is er ook nog Arthur (K3) - ik ben dol op zijn T-shirt.. 😁


Precies om 16.00 uur gaat de online personeelsvergadering van start. 
Na de vergadering krijg ik fantastisch nieuws, mijn documenten zijn terecht !
Nu nog mijn afbeeldingen .. 
Dank je juf Kelly en meester Klaas ! 
Wat zou ik zonder jullie beginnen 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten