dinsdag 8 juni 2021

8 juni 2021

 


Onze klas wordt stilaan ondergedompeld in een EK-sfeertje. 

Daar zitten onze knutselwerken beslist voor iets tussen. 

Helaas kan ik nog niet veel prijsgeven want 

deze té gekke knutsels vormen het geschenk voor vaderdag. 

Wie ook dol is op de duivelgekte, is Quinten. 
Hij verzamelt vlaggen en 
elke dag brengt hij de poster uit de krant 'Het Laatste Nieuws' mee naar de klas.
Die posters zijn bedrukt aan beide zijden en 
dus wordt het een moeilijke keuze om te bepalen wie door het raam mag kijken
 en wie de klas inkijkt.😏
We komen er maar niet uit .. 
Dus daarom lanceer ik nogmaals een oproep : 
Hebben jullie de krant 'Het Laatste Nieuws' en doe je niks met de posters in bijlage,
dan maak je er de K2-tjes heel erg blij mee. .. Zo hoeven we ook geen keuze te maken. 😉

Het gonst van bedrijvigheid in onze klas.
Iedereen werkt flink mee aan allerlei (creatieve) opdrachten. 
En ik spot talent. 


In de loop van de dag loopt een Whatsapp binnen op mijn telefoon. 

Een bericht van de directeur :

Bij wijze van officiële EK-start neem ik aanstaande vrijdag je kleuters eens onder handen.

Een stevige laatste training voor de aftrap van het EK gegeven wordt. 

Groetjes, 

Jullie directeur. 

Ik breng mijn duiveltjes op de hoogte.

Zij zijn gewonnen voor het idee. 

Ik zal morgen de ploegtactiek met de kleuters bespreken.

Vandaag verlaat ik de klas vroeger -

 ik word om 15.20 uur verwacht in het vaccinatiecentrum voor een eerste prik .. eindelijk ! 

De collega's vangen de K2-tjes op, dank je wel ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten