vrijdag 11 juni 2021

13 juni 2021

Voor alle papa's .. fijne vaderdag !

 

Het geschenk voor papa staat volledig in het teken van het EK-voetbal.(.. hoe kan het ook anders ?!)

Een deurhanger, een foto van je kleuter, een wenskaart met versje in de 3-kleur,

een drankje en een hapje, een vlaggetje, een snoeptrommel

en een (voetbal)memory.  



Actie : knip de kaarten uit en speel samen memory ! 

Opgelet, er zijn sterke spelers in mijn klas die je gewoon zullen wegspelen😉 Je bent verwittigd !


Emma
Kenza
Matheo
Muhamma
Elena
Louise
Kwame
Canakan
Eliano
Vince
Ella
Naidat
Quinten
Sofia
Edmond

Weet je voor wie ik een boontje heb ?

Voor de allerliefste man 

die mij op zijn sterke schouders dragen kan.

Die altijd met me speelt 

en bij verdriet mijn wangetjes streelt.
Weet je wie het is ? 

Het is mijn papa-lief

en ik ben zijn grootste hartendief ! 

Fijne vaderdag ! 

Eeklo, 13 juni 2021  




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten