donderdag 24 juni 2021

24 juni 2021

Beide directeurs van Campus de Tandem rijden vandaag de rit Eeklo - Brussel, 

goed voor 90 kilometer op de tandem.

Ze hebben een fleurig boeket bloemen bij.. 

 Wat een mooie bloemen, zeg ik .. voor wie zouden die zijn ?? 

Matheo denkt het antwoord te weten :

 Voor de koningin, juf want die woont toch in Brussel 😁

Zou kunnen natuurlijk maar de koning zou jaloers zijn. Waar blijft zijn cadeau dan ? vertel ik. 

Het zit zo .. onze afgevaardigd bestuurder van het GO - mevrouw Verdyck gaat met pensioen. 

En GO Vlaanderen neemt afscheid vandaar deze actie van beide directeurs en het boeket bloemen. 

 

Enkele uren later is er telefoon vanop de fiets, 

de kleuters zitten klaar om te juichen en te zwaaien. 

We wensen meneer Van Vooren en meneer de Baere een veilige en plezante fietstocht toe. 

Een warme oproep vanuit de kleutertuin : 

Als jullie dan toch voorbij het koninklijk paleis fietsen, nemen jullie dan een foto ? 😉

Wie weet wuift de koningin jullie ook toe.








 Het einde van het schooljaar is in zicht en

 naar aloude traditie is er nog een laatste frietjesfeest. 

Dus verhuizen we tafels en stoelen naar buiten,

want wij eten allemaal samen, gezellig (veilig) in eigen bubbel. 





Om half elf staat ons terras helemaal klaar. 
Er zijn nog geen frieten te bespeuren maar onze kleuters zitten al klaar.
 😁.. dat zijn nu eenmaal kleuters hé
Dus sleuren we ook nog eens de speelgoedbakken naar buiten.
Er is nog tijd genoeg om te spelen in onze open-lucht-klas.

Belgerinkel .. de fietskoerier is er met een eerste lading bubbel-frietjes,
want ja .. in tijden van corona wordt alles corona-proof geleverd.
Dank je wel Frituur Den Beir !! 

Het lekkerste Belgische goud ..(eerste ronde voor K2)

Smakelijk iedereen !! 

















Na een eerste levering volgt de tweede .. de fietskoerier heeft het ontzettend druk ! 😉
Na het frietjesfeest ruimen we alles op.. tafels en stoelen afwassen ..
 en dan mag alle meubilair terug de klas in. 

Deze morgen vraag ik mijn collega's me er even aan te herinneren 
dat de bessen dringend geplukt moeten worden. 
Nog geen minuut later word ik er inderdaad aan herinnerd 
(niet de bedoeling natuurlijk maar ja .. zo zijn ze nu eenmaal 😁)
Wie staat deze middag helemaal alleen aan de bessenstruik ??
 Juist .. ik !! 
Poets wederom poets - ik stuur een bericht  : 
Bedankt om mij eraan te herinneren dat ik bessen moet plukken 😂

En ook nu zijn er heel wat kleuters die willen proeven van de lekkere bessen uit onze pluktuin. 




Net als gisteren heb ik nog enkele oudercontacten af te werken.

Vergeet je afspraak niet !  

 Het wordt een hele lange werkdag want ook na het oudercontact ga ik nog even door. 

Morgen is er dé sprong - onze K3-tjes springen letterlijk de toekomst tegemoet

en bovendien is het doorschuifdag. 

Ik heb nog het één en ander te regelen en voor te bereiden. 

Pas om 20.15 uur trek ik de klasdeur achter me dicht. 

Helemaal klaar voor een nieuwe werkdag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten