vrijdag 18 juni 2021

18 juni 2021

 

Onze kleuters zijn uitgelaten want de Rode Duivels wonnen ook hun tweede match.

Arthur (K3) dankt Kevin De Bruyne net niet op zijn knietjes.

De Bruyne speelde fantastisch hé ?! vertelt hij.

Ik bevestig zijn verhaal volledig ..

. dankzij Kevin hebben we alsnog een mooie score op het scorebord gekregen. 

Ook in mijn klas hebben mijn kleuters het over de prestatie van ons nationaal elftal.

Emma maakte het thuis gezellig met kaarsjes en lekker eten tijdens de match.

Matheo dook gezellig de zetel in met papa en een portie chips.

Ella heeft dan weer de score bijgehouden 1 - 2

Sofia zwaaide vrolijk met de 3-kleur.

Quinten stond even in de line-up van de Duivels, 

de hand op het hart en zingen maar ‘ o dierbaar België ‘


Om 9.00 word ik verwacht voor een laatste klassenraad.

Juf Margot neemt het van me over.

Naidat heeft een nieuwe fiets en wil tonen hoe fietsvaardig ze reeds is op 2 wielen.

Dus trekken ze samen naar buiten. De zon schijnt en de temperaturen zijn zalig !

Na mijn klassenraad haal ik de K3-tjes op.





Mijn K2-tjes en de K3-tjes duiken samen het voetbalveld in voor een stevig wedstrijdje.

En zo vallen de eerste slachtoffers .. ik heb het druk om alle gekwetsten te verzorgen :

Een gehavende knie, een lelijke val op de heup, een stevige trap .. 

De ijszak wordt van het ene slachtoffer naar het andere doorgegeven. 

En wat vooral zo mooi is .. iedereen zorgt voor iedereen ! 




 

LO met juf Margot .. juf haalt de resthoutjes uit het tuinhuis, goed voor een uurtje extra spelplezier.







Wie niet bouwt, zit op de fiets. 
Ook op warme dagen fietsen de Tandemtrappertjes vol overgave rondjes op de speelplaats.




In de namiddag is het te drukkend om buiten te spelen.
Binnen lijkt het wel een sauna dus doen we het rustig aan. 
Kleuters zoeken een koel plekje op de grond en dan kan de film beginnen. 
The croods, een verhaal over een familie uit de prehistorie. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten