donderdag 6 mei 2021

5 mei 2021


 

De Knuffelkoningin 

Het wordt donker en er is nog maar weinig tijd over om de Knuffelkoningin te vinden.

Daar beneden brandt nog licht, er is nog een kleine kans .. 

"Goedenavond mevrouw, bent u soms de Knuffelkoningin ?" vraagt de prinses.
"Neen, mijn sterretje, ik ben de Koningin van de Nacht. Ik vertel verhaaltjes om boze dromen te verjagen. Wil je mijn lievelingsverhaal horen ? Er was eens een koningin die zich heel eenzaam voelde in haar paleis.." 

Plotseling denkt de kleine prinses aan haar mama.

"Ik moet vertrekken" roept ze.

"Dank u wel Koningin van de Nacht, en tot ziens !"

"Schiet op Poes, we gaan naar huis ! 

"Ik wil terug naar mama" 



 Online congres GO! 2030 - Morgen maken we samen ! 

Inpakken geschenken moederdag.. pas om 16.30 uur klaar met inpakken..

Ook zo benieuwd ?





















Online congres GO! 2030 - "Morgen maken we samen"

De koekjesborden worden ondertussen vakkundig ingepakt in een laag krantenpapier,

een vrolijk en kleurrijk inpakpapier maakt de inpaksessie compleet.  

Multi-tasken kan ik als de beste ! 😉

Het congres loopt af om 15.30 uur, 

de inpaksessie (en het daarbij horende opruimwerk) is af om 16.30 uur.  

Ik hoop echt dat de mama reuzeblij zullen zijn met de cadeautjes. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten