maandag 3 mei 2021

3 mei 2021

 Tandemtrapper ben je voor het leven ! 

Toen ik in 2005  kleuterwielerploeg de Tandemtrappertjes oprichtte 

na winst van Tom Boonen op het WK in Madrid, 

had ik nooit durven hopen dat

er zoveel enthousiaste kleuters zouden deelnemen aan allerlei uitdagingen op de fiets. 

De liefde voor de fiets is groot in de Tandem !

Maar ook de directeur heeft het fietsvirus helemaal te pakken -

en geloof me, dit is een heel gezond virus - 



Elk jaar steunen wij het goede doel en dit jaar gaan we voor 'gelijk nen echte'

Als groep kan je jammer genoeg niet deelnemen maar de actie dragen we een warm ๐Ÿ’– toe. 

Onder het motto 'Alle bee(n)tjes helpen' fietsen we dagelijks op school,

de directeur geeft ons een duwtje in de rug  .. waarvoor dank !


 


Weer of geen weer .. echte Tandemtrappers zetten door ..

Spezialized .. zo word je wereldkampioen ( vraag het maar aan Tom Boonen ๐Ÿ˜‰)

Ook onze kleuters steken een tandje bij .. wij fietsen plaatselijke rondjes. 
En heel soms fietsen enkele kleuters op verplaatsing.



Op verplaatsing met Vince, Emiel en Thenisha ..

De koers is van ons en dat zal altijd zo blijven .. 



Heb jij nog een leuke foto op de fiets, 

mail die dan snel naar juf Tania en krijg een plekje op de klasblog. 


Een nieuwe opdracht voor mijn kleuters .. een kleurplaat van Rikki konijn ..

En natuurlijk krijgt Rikki zijn vertrouwde, gele tuinbroek. Kleuren maar.












Ik heb enkele fantasiedozen samengesteld en deze kennen enorm veel bijval bij de kleuters. 
De ene doos is gevuld met lege flesjes parfum, een andere is gevuld met juwelen,
nog een andere met brillen, de laatste is gevuld met gsm's en handtassen. 
 
Stiekem schiet ik plaatjes van mijn kleuters tijdens het fantasiespel.
Het levert hilarische beelden op..
Vince onderzoekt hoe die oorbellen werken.
Ik weet het, juf .. zoals wasknijpers ๐Ÿ˜Š
Naidat is dol op de kleurrijke flesjes en de heerlijke geuren. 
Dat ruikt lekker !
'Spiegeltje, spiegeltje aan de wand - wie is de knapste van het land ?'

Kenza maakt Sofia mooi ! Kransen, oorringen ..

Naidat kiest voor een reeks armbanden.
Voor ze de deur uitgaat, controleert ze nog even haar kapsel in de spiegel.
Sofia haar 'look' is helemaal af. Netjes, tot in detail !
Quinten is een echte self-made man. 
Hij heeft een aparte kijk op hoe je oorknijpers draagt ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Quinten toch !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten