zaterdag 1 mei 2021

30 april 2021


 Facultatieve verlofdag - we hebben een dag vrij ! 

Die dag vul ik met allerlei opdrachten voor school : 

- Opmaak intern overleg met zorgcoördinator. Voor elke kleuter wordt een verslag geschreven. 

- Aanvullen klasblog .. alhoewel ik niet veel kwijt kan .. moederdag, weet je wel. 

- Afwerken wenskaarten moederdag .. knippen en kleven .. op het resultaat moeten jullie nog even wachten. 

- Voorbereiden observatiebundels einde schooljaar - dit vraagt heel wat inkleurwerk

- Nog snel een bezoek aan de winkel meepikken - ik heb nog het één en ander nodig voor het geschenk voor de mama's. Ik hoop dat jullie op 9 mei ontzettend blij zullen zijn met mijn keuze 😉

- Opmaak facturatie april 

- Voorbereiden klasagenda op smartschool

- Inventaris opmaken knutselmaterialen en bestellijsten invullen voor schooljaar 2021 - 2022 

- De auto moet nog een stevige wasbeurt, ..

het onkruid in de tuin groeit snel dus wieden maar .. 

er is nog wat poetswerk te doen in en rond het huis .. 

de wekelijkse boodschappen moeten nog opgehaald worden ..

en de strijk moet nog weggewerkt worden .. 

Deze extra facultatieve dag komt dus als geroepen ! 

Fijne dag en tot maandag..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten