donderdag 8 februari 2018

8 februari 2018


Helemaal klaar voor een leuk feestje in de Tandem 😉
Prinses Mona, prinses Latoya en stoere ridder Tobias
Mini Mousse Lauren, Spaanse Madonna Linde en eenhoorn Josephine
Kleine heks Djalinca mét bezem (misschien kan ze deze avond helpen confetti vegen)
Spider man en consorten .. Luiz, Sabri en Cas ..
Piraat Nicola de Verschrikkelijke, de wreedste piraat der zeven zeeën

Spaanse edelman Amir
Super woman Hailey en prinses Aïcha
Fans van Star Wars ??? Ik denk het wel .. Korneel en Vladimir ..
Volgens Korneel zijn ze 'stormers' (of zoiets ???)
Ook 'Cars' is flink vertegenwoordigd vandaag.
En laat ons aub de K3-tjes niet vergeten. Amber is grote fan !
Bryan wordt later zeker en vast race-piloot.
En de arm der wet ... altijd aanwezig (en mét matrak !!)
De verzameling confetti van de tweede kleuterklas, euhm.. niet mis ! 


 Bewegingsomloop "carnaval" door stagiaires zorg KA - Eeklo -
K2 neemt het op tegen K3 .. leuk ! 




De aftrap voor het feest wordt gegeven en juf  Kelly is helemaal mee in het carnaval-gebeuren. 
Fantastisch !!!
 Er zijn nog gekken onder ons - ik ben niet de enige 😉😊😀


Wat een feestje ..wat een pret .. en wat een grote hoeveelheid confetti ..




















Hé, is dat niet juf Vera ?? 
Jawel hoor .. vandaag komt ze speciaal vanuit de Vlaamse Ardennen ons feestje bijwonen.
Meteen neemt ze de kleuters op sleeptouw en leert hen hoe je serpentines blaast. 
Goed gedaan hoor !
Juf Kelly geniet .. Sinds lang is ze er vandaag weer bij .. joepie ! 




Een massa confetti en die ligt overal ..
Op naar de frituur ! Het is bijna middag !
Juf Muriel brengt me naar de bestemming 'Frituur den Beir'
Zij vat post in de auto, ik stap binnen in mijn verkleedpak. 
Wat een rare blikken ! 
Kent men in Eeklo dan geen carnaval meer ?!😀
Feesten en eten .. én of het smaakt ! 


En na de maaltijd duiken we opnieuw het feestgewoel in ..

Sommigen lassen een pauze in en genieten van de zonnestralen én wat rust ! 
.. nog anderen geven zich helemaal over aan het feest .. 
Dit is genieten .. zo één keer per jaar ..

Naast juf Vera komt ook de directeur eens langs en ook hij ontsnapt niet aan de lading confetti. 
En er komt nog meer bezoek, .. juf Anne .. volgend jaar op de afspraak ? 


Na school is er nog heel wat opruimwerk .. 
Confetti samen vegen en opscheppen in vuilniszakken !
Stofzuigen in alle hoekjes van de kleuterafdeling !
Wat een opdracht ! 
Misschien een ideetje voor volgend jaar .. 
we laten de kleuters hun schooltassen vullen met de confetti, 
dan zijn ze meteen klaar voor een after-party thuis 😉😁
en kunnen mama en papa meteen meegenieten van een té gek carnavalsfeestje.

Nog een extraatje :



De dag is bijna om ! 
De kleuterafdeling ligt er weer als vanouds bij en de blog is aangevuld. 
En ik ben aan wat rust toe want een ganse dag feesten is best lastig ! 
Slaapwel en tot morgen ! 

Juf Anne stuurde me nog enkele foto's door die ik heel graag met jullie deel.
Van jong naar iets ouder : Juf Kelly - juf Tania - juf Vera 
Zij was dinsdag jarig en kreeg een extra kaarsje op de verjaadagstaart - gefeliciteerd, juf Vera

Mijn kleine maatje van K1 .. Raymond .. naamgenoot van mijn opa'tje.

 Korneel en Djalinca .. vrolijke vrienden ..
 En wat te denken van de 'carrure' van Mamady ?😊 Indrukwekkend !
(Dank je juf Anne voor de foto's)

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de uitnodiging, blij dat je me niet vergeet.. ZEKER volgend jaar op de afspraak... met kostuum en mijn dansschoentjes... nu werd het enkel wat huppelen.. of iets wat er moest voor doorgaan....XX

    BeantwoordenVerwijderen