donderdag 22 februari 2018

22 februari 2018

K2 de Tandem .. het leven zoals het is .. 

Sommige dagen komt alles samen ! 
Net als je nog zoveel op de planning staan hebt ..
Herken jij dit ook ? 

Wel, vandaag is het zo'n dag : 
De maaltijdlijsten moeten dringend binnen,
de koekjes van de koekenverkoop worden geleverd en moeten verdeeld worden, 
bestellijsten moeten afgevinkt worden, 
de stagementor komt langs, 
en 23 kleuters willen dan ook nog eens mijn volle aandacht 
op de meest onmogelijke momenten,
enkele kleuters krijgen een koortsaanval, .. 

Tot ik op mijn kookpunt kom en beeldspraak mijn enige redding blijkt te zijn : 
Zoetjes toch, ik weet niet meer waar mijn hoofd staat !!! 
Waarop één kleuter me heel verbaasd aankijkt ..
Maar juf toch, je hoofd staat toch op je schouders !!! 😁
Ik kan er weer tegenaan ..

Tijdens mijn vrij turnuur staan 2 kleutertjes van K3 aan mijn klasdeur.
Juf Tania, kom je eens kijken ! Wij schrijven woordjes !
Ik ben heel benieuwd ! Ja hoor .. ik lees SINT  EN  PIET ..
Ik vind het fantastisch maar ik zou het nog leuker vinden als 
ze er nog een boodschap bij noteren nl LIEFS  JUF  TANIA 
.. dan krijg ik volgend jaar zeker een groot cadeau ! vertel ik de K3-tjes. 
Wijselijk volgen ze mijn raad op. 

De koekjes zijn er .. 
Aan alle ouders en vrienden van het GO!, 
DANK  JE  !! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten