zaterdag 24 februari 2018

24 februari 2018

Nooit gedacht .. maar ik heb het gewaagd ..
 én dat op een zeer koude maar zonnige dag ..
Vandaag ontmoet ik ware Superhelden in mijn Gent 
bij -3 graden en een ijskoude oostenwind ! 

En juf Vera is er ook..geduldig wacht ze op mijn komst bij een warme kop koffie.
Ik pik haar op en dan snel naar het Kuipke. 


 Eerste opdracht wagenpark controleren ! 
 Wist ik veel dat de winnaar in deze ploeg zou zitten 😉
 Enkele (oud-)renners begroeten .. 
Maar waar is juf Vera ? 
 Zij is op zoek naar een nieuwe ploeg, nu Tom Boonen zijn fiets aan de haak heeft gehangen..
 maar deze ploeg toch niet ??
Ik voel het duiveltje in me opkomen .. neen , neen en nog eens neen !
 Ik troon haar naar een andere ploeg .. deze is ook OK ! praat ik haar aan.
Het werkt, gelukkig maar !
 En nu snel naar de ploegenvoorstelling in het sfeervol Kuipke.. 
we zijn er niet alleen getuige de vele decibels.
Dat de beste mogen winnen ! 

De Tandem sportief !

Nog meer sportnieuws ..
België haalde met schaatser Bart Swings een eerste medaille binnen
 op de Olympische winterspelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten