zondag 25 juni 2017

25 juni 2017


Daar is het zomerfruit .. kilo's fruit geplukt !
En lekker !!!


Vandaag wordt het BK wielrennen gereden in Antwerpen ! 
Wie wint ? 


De wedstrijd is gereden en we hebben een Belgisch Kampioen .. Oliver Naessen
Wat een wedstrijd ! Wat een finale ! 
Mijn dag was bijna om zeep.
Gelukkig heeft Naessen mijn dag gered. Joepie !


Ook juf Vera zat aan haar scherm gekluisterd.
Haar sms-jes zijn hilarisch te noemen ! 

Heb je dat gezien ? 
Dienen VM had bijna gewonnen ! 
Even later vervolgt ze .. 
Ik zat echt te denken, als diene VM wint, krijgt Tania een hartaanval !

Wel juf Vera, bijna had ik mijn ziekteverlof nodig wegens hartfalen 😁😁😁

Ook juf Anne had een oordeel te vellen over het hele gebeuren.
Helaas zijn de meeste berichten niet voor publicatie vatbaar.😈😈😈
 
Bijna winst voor VM - ik vreesde er al voor. 
Heb er 'herteklop' van !
 
Wel juf Anne, ik was een heel jaar onuitstaanbaar geweest !
Pronken met zo'n mooie trui, moet je verdienen hoor ! 
En die 'herteklop' heb je te danken aan hem. 😈😈

 En die tri-colore trui zien we over een weekje schitteren in de Tour de France.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Lees zeker de planning van komende week nog eens - er staat nog heel wat op de agenda !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten