woensdag 9 september 2015

9 september 2015


Na een best vermoeiende dinsdag, vatten we vandaag met 'piep'oogjes woensdag aan.
Een virusje heeft reeds enkele kleuters te pakken :
Keelpijn, snotneusjes en hoesten als een oude zeehond :-) 
(zoals een mama me vertelde)

Op ons programma staat .. aanleren versje ..
Spelen met rijmwoorden is best leuk voor kleuters
en het versje leert ons meteen alle dagen van de week !  

Tom en Liesje hebben het altijd druk ! 
Op maandag zitten ze weer in de klas
Op dinsdag liggen ze samen in het gras
Op woensdag gaan ze naar de stad
Op donderdag gaan ze in bad
Op vrijdag zijn ze blij
want op zaterdag en zondag zijn ze vrij !! 
 
 Een oefenblaadje wacht op mijn kleuters ..
 Opdracht : geef elke wasco de juiste kleur !!
Dus frissen we onze kleurenkennis op en oefenen we onze fijne motoriek - 
ik kleur binnen de lijntjes. 
Opdracht geslaagd ! Proficiat !  
Woensdag .. poetsdag .. 
De poetsvrouw komt langs en zal ons klasje een flinke poetsbeurt geven ! 
Maar eerst stapelen we alle speelgoedboxen, stoelen ..  op de tafel.
Aan alle kleuters, fijne woensdagmiddag ! 
Uit de kindermond :
 Len heeft een drukke agenda op woensdag.
Vandaag gaat hij voor de allereerste keer voetballen op een veld ! 
Daar kijkt hij enorm naar uit. 
Natuurlijk moet zoiets gestimuleerd worden.
"Ik word je grootste fan !" laat ik Len weten.
Len is in zijn nopjes : "Ik ga scoren voor jou !" 
Kijk zie, daar word ik nu week van !
Nog nooit heeft iemand zoiets voor me gedaan ! Schattig toch ?! 
Dank je Len, ik kom zeker een kijkje nemen op je eerste match. 
Groetjes, 
je grootste fan Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten