maandag 14 september 2015

14 september 2015



Een nieuwe week .. een nieuw thema .. 
"Bob en zijn maatjes !"

 Gericht waarnemen bevorderen : kleur de plaat in naar het gegeven voorbeeld 


En mijn kleine 'maatjes' gaan dapper aan de slag ..
 Len
 Fran
 Kiara
 Izabella
 Amir
 Dolle pret met de bouwvakkershelm die niet blijft zitten ..
 Pieter
 Gheorghi
 Eerste veiligheidshelm op voor we de werken aanvatten ..
 Jurre
 Xavier
 Vic
 Ian
 Nicolaï
Yari
.. en Ianis ?? 
Die verdween even uit beeld !!  


Wie dan wel weer in beeld verscheen, is onze collega K3
 Vanuit haar 'ivoren toren' houdt ze alles en iedereen in de gaten 
en levert ze de nodige commentaren ..
Tot grote ergernis van klusjesman Erwin ..
de ganse speeltijd door sakkert de arme man ! 
Tot hij het niet meer houdt -wat de oorzaak ook moge zijn..- 
Erwin floept het eruit : "Familie van de Pink Panter ?"
Laat panter-print nu juf Anne haar lievelingsprint zijn 
voor kleding allerhande, schoenen, handtassen en nog veel meer.
Oei oei Erwin, ik zou me maar uit de voeten maken !! 


INFO  :  Liever een boek dan een koek ! 

Beste ouder(s),

Jullie kozen massaal voor onze actie "liever een boek dan een koek " 

Onze Mecano-dozen zijn allemaal de deur uit.

Eendje Smeerpoets, 
In de donkere nacht
 en De valse kerstboom 
vonden de weg naar onze schoolbibliotheek.

Ook het magnetisch constructiemateriaal SmartMax is gegeerd door de kleuters.

Dank je wel 
Matthias - Yari - Jurre - Xavier - Thibault - Ian - Milan -
Leonie - Giorgio - Bartolomej - Fran - Cynthia - Zoë en Anastazja. 
Wie nog geen keuze gemaakt heeft, kan dit alsnog. 
Haast je want op 18 september sluiten we de verjaardagsactie af 
en worden alle gekozen boeken besteld. 

De kleuterjuffen
 

 

3 opmerkingen:

  1. Juf Tania, onzen Erwin houdt van 'La vie en rose' en kan niet wachten om mijn wintergarderobe te zien..... hij is daarom mijn beste vriend..xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog vergeten, ik doe mijn toezicht dan ook zeer plichtsbewust.... xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet ik ..
      Juf Anne WAAKT !!
      Bij een valpartij springt ze in de bres om de gewonden te verzorgen !
      Bij een ruzie speelt ze scheidsrechter en gooit zich tussen de kampende partijen !
      Bij een voetbalmatch zwaait ze uitbundig met rode kaarten !
      Bij goed gedrag beloont ze rijkelijk met Nic Nac-koekjes !

      Ik vraag me soms eens af wanneer 'mijn goed gedrag' eens beloond zal worden ;-)

      Verwijderen