maandag 21 september 2015

21 september 2015

Nu is het officieel .. de herfst begint ..

De temperaturen doen alvast goed mee ! 

 In onze klas gaan de bouwwerken onverminderd voort ..
 Vandaag wordt de muur gevoegd met cement ! Niet eenvoudig !
 In een ander groepje is er een nieuw aanbod van constructiemateriaal ..
 "Bouw een knikkerbaan en laat de knikkers rollen", luidt de opdracht.
 Pieter is er een tijdje zoet mee want hij krijgt 'het gevaarte' maar niet in evenwicht.
Wie zoekt die vindt .. zo ook Pieter.

Juf Anne is tijdig terug van de city-trip naar Rome.
En ze heeft aan me gedacht, joepie !
Ze heeft een (sneeuw)schudbolletje voor me mee, een mooi souvenir.
Ik verwerk dit meteen in ons project voor Sinterklaas.
Ik kijk er al naar uit ! 
 

Maar ook Odil heeft zijn koffers gepakt ! 
Hij vertrekt deze avond nog naar Richmond.
Hij zal er de Belgische ploeg vervoegen en meteen wordt hij hun grootste supporter.
Goede reis, Odil !




 

1 opmerking:

  1. EEN sneeuwschudbol... hallo.. 3 stuks bracht ik je meer.... bijna overgewicht in mijn valies....xxxx

    BeantwoordenVerwijderen