woensdag 23 september 2015

24 september 2015

Eindelijk nieuws van Odil vanuit Richmond USA 


Hello my friends, 

Ja, ik ben in Amerika en het is hier schitterend.
Ik verblijf in het hotel van de Belgische selectie, het Wyndham Virginia Crossings Hotel.
Ik sprokkelde hier enkele merkwaardige weetjes.
Zo blijkt Tiesj Bennoot de jongste deelnemer op het WK bij de elite te zijn.
Greg Van Avermaet streek als laatste Belg neer in de uitvalsbasis van de Belgische delegatie.
 De Belgische Bluebirds reden gisteren een pittig trainingstochtje.
Voor één keer mochten ze tegen elkaar rijden en de jongens grapten en grolden heel wat af.
Zo werd me verteld dat Tom Boonen het geheime wapen is voor de sprint
en dat Van Avermaet en Gilbert hun beste klimbeentjes aanspreken 
voor het 'betere' klimwerk.
Wordt de sprint onafwendbaar ? 
Dan geef ik als sportief directeur volgend advies : 
In zo'n koers gaat het diep in de finale alsmaar sneller. 
Is een sprint onafwendbaar .. dan mag je geen seconde twijfelen. 
Als de deur open staat, moét je gaan. 
Instinctief. 
Anders ben je gezien. 
Ik vind het niet slecht dat er twee punchers zijn.
Komende dagen is het vooral zaak om de teamgeest aan te wakkeren.
En wie kan hier beter voor zorgen dan jullie geliefde krokodil, Odil ?!

Tot zover de woorden van Bondscoach Odil !
Dikke kus voor jullie allen ! 
I miss you !! 
Xxx
See you ..  


Het is 'verdacht' stil in de Tandem. 
Mijn 'radials' zijn gesprongen. ( Lees : mijn stembanden hebben het begeven)
Hopelijk krijg ik morgen geluid uit mijn keel. 
Stembanden moet je smeren dus drink ik liters water.
Mijn kleuters zijn heel rustig en fluisterend spreken ze me toe :-)
Wat een schatjes heb ik toch !
Ook juf Anne heeft het serieus te pakken : keelpijn én oorpijn. 
Als dat maar allemaal goed komt.

Uit de kindermond :
Fran is terug .. ook zij had een virusje te pakken. 
Meteen zet ze alles op alles en werkt heel wat taken af in een recordtempo.
Tijdens één van de opdrachten maakt ze haar toekomstplannen kenbaar : 
"Later word ik juf én dokter én metser !"
Tot zover de ambities van Fran. 
 

2 opmerkingen:

  1. Ooo wat zou dat leuk zijn mocht die buitenspeeltuin er voor altijd blijven staan...
    Hoeveel dagen is Odil op reis??
    Ik ben echt wel benieuwd naar jullie werfwagen, is die al klaar?
    Daar zullen jullie wel enkele dagen werk aan gehad hebben!
    Houten plankjes - hamers - nagels, dit is het perfecte materiaal om mee te exploreren
    opgepast van je vloer juf Tania ! Of zijn die nagels niet echt?
    ziet er daar echt wel heel bedrijvig uit bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn dan ook heel actief .. wat wil je, met een klas vol stoere jongens en meisjes.
      De werfwagen is bijna klaar .. nog wat extra tijd voorzien voor de afwerking .. én klaar !
      Intussen wordt er heel hard getimmerd in de klas, nu nog oordopjes want lawaai maken .. daar zijn mijn kleuters ook straf in :-)
      Odil komt pas na het WK terug maar dat lees je dan weer op de klasblog van K2.
      Bedankt om ons te volgen en af en toe een bericht te posten

      Gr

      Verwijderen