maandag 7 september 2015

7 september 2015

Ok, ik moet toegeven .. geen monsterscore voor de rode duivels
maar toch één doelpunt gescoord tegen Cyprus, 
dankzij Eden Hazard.
 En dat maakt ons, enthousiaste sportievelingen, ontzettend gelukkig ! 
Dank je rode duivels, Merci diables rouges. 
Het EK in Frankrijk komt steeds dichterbij.

Op sportief vlak valt er deze dagen heel wat nieuws te rapen. 
Ook de selectie voor het WK wielrennen wordt vandaag vrijgegeven door de bondscoach. 

Al hebben de Tandemtrappertjes zelf een knappe selectie in gedachten. 

Benieuwd wat het wordt ? 
Nog eventjes geduld ! 
Het is maandag, de start van een nieuwe schoolweek ! 
Op de agenda staan heel wat opdrachten neergeschreven. 
1. Schilderactiviteit : mijn bonte schilderschort 
2. Denkoefening : hang de schooltas bij het correcte symbool 
Ook de dagen van de week worden ingeoefend
 de weerkalender krijgt vorm ..
en de daglijn wordt opgemaakt .. 
Juf Tania vergezelt de kleuters naar de refter
en juf Anne verplettert mijn teen met haar hakken .. pijnlijk hoor !! 

En eindelijk kennen we de selectie voor het WK : 
Tom Boonen (of wie anders ;-)), Philippe Gilbert, Greg Van Avermaet, 
Iljo Keisse (de sympathiekste Gentenaar na mij welteverstaan :-)) 
Nicolas Maes, Stijn Vandenbergh, Tiesj Bennoot (uit Drongen) 
en Sep Van Marcke .. een 'bijna' volmaakte selectie !   
En nu het gegeerde truitje veroveren !! 
 Ik oefen alvast de Brabançonne met mijn kleuters - komt altijd van pas.


1 opmerking:

  1. Je schoenen zijn gewoon te klein, met de jaren worden je voetjes breder... (lees dikker)en de schoentjes dus te nauw, vandaar je rode teentjes.. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen