maandag 4 mei 2015

4 mei 2015




Bijna moederdag .. 
dus wordt er in het grootste geheim gewerkt aan een geschenk voor mama. 
Omdat onze activiteiten 'top secret' zijn, zal er deze week weinig nieuws te lezen zijn op de blog. 
Maar ik maak foto's en beloof ze tegen het weekend te posten. 
Eventjes geduld oefenen dus !
 Ook een lied wordt aangeleerd en dat hebben we bijna onder de knie .. nog eventjes oefenen, 
het wordt tof .. echt waar .. 
Groetjes en tot gauw, 
Juf Tania 

Voor wie thuis wil oefenen .. hier de tekst : 
Ik hou van grote mama's
en ook van die kleine
Ik hou van dikke mama's
en ook wel van fijne 
Ik hou van gele mama's
maar ook van die blauwe 
Ik hou van alle mama's
en ook van de jouwe 

Ik hou van stoer mama's 
en ook wel van bange 
Ik hou van dwergenmama's
en van reuzelange 
Ik hou van dikke mama's
en ook wel van fijne 
Ik hou van alle mama's
maar 't meeste van de mijne .. 

refrein :
Alle mama's zijn zo mooi 
zie ze daar nu maar eens stralen 
Papa's, kijk eens rond 
en gooi .. een zoentje 
in de lucht om op te halen. 

(Met dank aan Kapitein Winokio)

2 opmerkingen:

  1. Met pijn, heel veel pijn in het hart... zie ik dat je blog niets te melden heeft.. en dit al enkele dagen.. :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog eventjes geduld oefenen .. de uitbreiding van de blog komt eraan !!

      Verwijderen