zondag 31 mei 2015

1 juni 2015

Belangrijk bericht !

In mei werden de mama's in de bloemetjes gezet,
in juni laten we de papa's eens stralen want wij vieren vaderdag.
 Onze kleuters spannen zich in om ook voor papa een (verfrissend) cadeautje te knutselen. 
Om dit cadeau te kunnen afwerken, vragen we om voor 3 juni papa's lievelingsdrankje
mee te brengen naar de klas < een flesje Bier / wijn /cola .. 

Let op !! Indien breekbaar, rol het presentje in een dikke laag krantenpapier !! 
 Groetjes, 
de tweede kleuterklas   

 Daar is de schilder ! 
En hij heeft een opdracht voor me ..
" Maak je de berging even leeg, ik moet die raampjes schilderen ! "
Nu moet je weten dat ik op maandag bijna alle toezichten heb, ook refter ..
Nadien heb ik exact 20 minuten om een boterham te eten en dat is het zo wat. 
Gelukkig heb ik enkele flinke kleuters die altijd een handje willen helpen.
Vandaag zijn Milan en Mauro zeer ijverig : ze sleuren en slepen alle materialen de berging uit.
Flink zo, jongens .. goed gedaan ! 
Hopelijk poetst de poetsvrouw de berging eens grondig - die kan best een sopje gebruiken
en als alle ramen een opfrisbeurt gekregen hebben, kunnen we de berging weer vullen. 
Wat een karwei ! 

4 opmerkingen:

  1. Mag ik al die drankjes van de papa's proeven ... :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het niet !!
      Op 1 juli mag je erin vliegen want dan mag je een pak kaarsjes uitblazen voor je verjaardag en dan moet er natuurlijk geklonken worden op alweer een nieuw levensjaar.

      Verwijderen
  2. De dorstigen laven is pertans éen van de 10 geboden...

    BeantwoordenVerwijderen