woensdag 13 mei 2015

12 mei 2015

Vandaag functioneringsgesprek met de directie, één voor één passeren de collega's de revue. 
De kleuters van juf Anne komen bij K2 aansluiten. 
Mijn klasje telt nu 33 kleuters en dus vertel ik maar 
een verhaaltje over een "Lieve boze wolf" die eigenlijk 
enkel maar een 'boze' wolf wil zijn 
en helemaal niet 'lief' gevonden wil worden.
 De kleuters vinden het een fantastisch verhaal en als evaluatie maken de kleuters een mooie tekening.
Ik ben fan van Donart zijn tekening .. dat is nu eens een echte wolf ;-)
Foto volgt
Na een klein uurtje is juf Anne terug en sluiten mijn bengels aan bij K3 
terwijl ik op functioneringsgesprek ga.
Juf Anne kan de hongeren te eten geven en een sanitaire pauze inlassen - daar is ze een krak in ! 
Dank je wel collega ! 
De rest van de dag gooien we ons op onze evaluatiebundel met diverse opdrachten.  
En we passen de outfit van Odil de Krokodil aan. 
Nu de Giro d'Italia gereden wordt,
kiezen we voor een exclusief roze truitje, de maglia rosa !!
 Is hij niet knap onze Odil ?  
Even later komen Kiara en Viyana binnen stormen, gewapend met een artikel uit de krant :
"Juf Anne staat in de krant mét onze vriendjes !" 
En ja hoor, ze hebben het juist ! 
Juf Anne werd met haar klas ontvangen op het stadhuis ter gelegenheid van FCE Meetjesland Kampioen !

1 opmerking: