zondag 31 mei 2015

3 juni 2015

Aanleren versje vaderdag !

Aardig versje 

Zeg ik ken een aardig versje
Neen, je hoeft niet bang te zijn 
dat het heel erg lang zal duren
Daarvoor ben ik nog te klein
Daarom geef ik je een handje
en ook nog iets tot besluit
Hiermee zal je heel erg blij zijn
Zo, nu is mijn versje uit ! 

Fijne vaderdag 

De voorbije dagen werd er druk aan papa's cadeau gewerkt ..










 Het voegwerk deed ik dinsdag na school 
wat me een dikke pluim opleverde van de klusjesmannen.
" Als je de job van je leven zoekt, juf Tania .. kan je bij ons solliciteren"
Ik bedank hen vriendelijk maar ik denk dat ik het toch maar bij de kleuters houd.
Papa's lievelingsdrankje !! 
De flesjes lopen binnen, juf Anne kijkt elke dag verlekkerd naar de 'biermand'
:-)  

 Nog een favoriete bezigheid van de papa's is (al dan niet) actief/passief sport beoefenen. 
Ik haal mijn sportdoos uit de kast - het kleinwereldmateriaal van de sport !!

 En dan trekken we naar buiten. 
Ik plaatste de voetbalgoals..
 en samen spelen we een partijtje voetbal ..
 Doelman Dean krijgt het even lastig .. "Wachten duurt lang" en dus gaat hij op de knietjes.
 En deze kleine "hooligans" zijn samen op stap na een wedstrijdje 'top'voetbal.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten