donderdag 21 mei 2015

21 mei 2015


Beste volgers,
Vanaf vandaag moet ik mijn vertrouwde pc missen 
 "Het beestje" had kuren en is binnen voor groot onderhoud.
Dus behelp ik me tijdelijk (hoop ik toch) met een "fossiel"

Tekst kan ik vlot inbrengen, nu ja .. wat heet vlot maar op de foto's wordt het echter wachten.
Sorry voor dit ongemak ! 
Ik hoop op een snelle terugkeer van mijn pc. 

Nieuws van de dag !
Gisteren werd juf Kobie verwacht in Brussel / Ministerie van Onderwijs. 
Zij was immers genomineerd voor leerkracht van het jaar 2015 
en ze werd dus uitgebreid in de bloemetjes gezet, wat ze ook echt verdient ! 
En plots verscheen ze meteen op het voorplan in Ter Zake ..
Een nieuwe BV  is opgestaan :-) 
Langs deze weg : "Gefeliciteerd, Juf Kobie !" 
Je kleutertjes Xxx en hun juffen. 

De plicht roept (héél luid soms :-)) en dus trekken we gezwind naar ons klasje.
De tweede kleuterklas heeft een uitstap op de planning staan :
Wij gaan naar de bib ! 
Veilig op weg naar de bib met een fluo-jasje


En wat een keuze ! 




Iedereen heeft zijn/haar keuze gemaakt ! 
 Is het een vogel ? Is het een vliegtuig ? 
Neen dat is het niet ..
 't Is de Herbakker die je in Eeklo ziet !
 En natuurlijk wordt het hele verhaal van de Herbakker opnieuw verteld.
Op de terugweg - we maken gebruik van een rustige route, ontmoeten we Leonie haar opa.
Hij is op stap met baby Emiel en natuurlijk geeft Leonie haar broertje een smakkerd. 
Even later kruist op ons pad ook de oma van Leonie. 
Het doet haar blozen ! 


Na de uitstap werken we verder aan de observatiebundel, een hele opdracht ! 
Tellen en cijfers herkennen is de opdracht van deze week.
Ja, we zijn goed bezig ! 



3 opmerkingen:

  1. Ik wacht al daaaaaaaaaaaaagen vol spanning op je foto's.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg dat programma niet gedownload !! Ik moet een hulplijn inroepen .. GEDULD !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen hulplijn ! Koop een iPhone.. dan kan je je foto's automatisch verkleinen en... wat belangrijker is GRATIS bellen en smssen naar je teergeliefde collega.. xxx

    BeantwoordenVerwijderen